Gokken - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van A Heemskerk - WaarBenJij.nu Gokken - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van A Heemskerk - WaarBenJij.nu

Gokken

Door: Bab

Blijf op de hoogte en volg A

18 September 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Nou nou dat was wel weer een dagje van veertig graden en meer
Het is hier nu dinsdagavond en we zijn weer terug van de Strip
Hebben veel geld verloren als je het in centen schrijft
Annie en ik hadden bijna duizend dollar gewonnen maar ik had te weinig geld in de machine gestopt (de vrek)
O ja we hadden ook een 7 te weinig nou ja dikke pech toch
Hebben wel veel gelopen door allerlei casino's en zo
Wim heeft de heetse kip gegeten van zijn leven bij de Mac
En is nu nog aan het blussen met droge witte wijn uit Californië.
We hadden vanmorgen een invasie van mieren en ik zei vannacht al dat ik ze hoorde lopen
We mochten een spuitbus van de buurvrouw gebruiken en met wat hulp van een veteraan is er een wall of death om de camper gelegen

• 18 September 2013 - 08:41

Annette:

goedemorgen beste genieters

ik lees het al weer jullie zijn weer een verhaal rijker. en wat centjes lichter.
    ondanks dat is het toch weer een hele belevenis in las vegas naar de casino tegaan.
    jammer dat jullie net die 7 te weining hadden...

ome wim ik hoop dat ondanks de kip heet was, het toch lekker was die kip.

is echt iets voor jullie zoveel bezoek krijg je niet elke dag. bekijk het maar positief
    het houd jullie lekker bezig hahahaha

hier is de dag weer begonnen ja ja met regen.
    wou weg gaan maar besluit nu toch maar aan de strijk te beginnen.
    met de kids gaat het goed.

dikke knuffel van ons en de kids

• 18 September 2013 - 10:22

Rick:

Al wat met mijn 10 euro wat gewonnen? ;) Gister hebben Julia en ik jullie kaartje ontvangen. Veel plezier nog!

• 18 September 2013 - 11:30

Bertina:

Wow, gaaf zeg die grand canyon! Mn schoonmoeder durfde zeker niet in de helikopter ;). En waar zijn de foto's van de hertjes? Had ik wel willen zien.
    Bab nog gefeliciteerd ( beter laat dan nooit) taart zag er lekker uit!
    Jammer dat jullie die ene zeven miste, hadden jullie toch nog even door moeten gokken, hihi...
    Hier echt herfst, maar verder gaat het prima.
    Geniet er nog maar lekker van en knuffel van Bart en Lisanne.

• 18 September 2013 - 13:51

MARIAN En KEES:

We hebben ons een rotje zitten duimen voor jullie jammer van die zeven,maar Wim had toch een goeie dag met zijn KIP. Je hebt er dubbel plezier van eerst kip dan de wijn,lieve mensen het is hier herfst
    wees maar blij met de 40 graden hier is het blauwbekken en sávonds de kachel aan groetjes.

• 18 September 2013 - 22:01

Dennis En Corina:

Hoi hoi,

Bedankt voor de leuke kaart! Hier zijn de mieren gevlucht van de kou en regen. Gelukkig is het bij jullie beter weer. Hoorde van oma dat je gebeld had pa. Ze was helemaal onder de indruk. Vandaag langs geweest bij d'r en ging goed.

Geniet er nog van en wij genieten nog van de verhalen.

Dennis en Corina

• 18 September 2013 - 22:05

Hans En Margriet:

Zo, eindelijk weer een berichtje van jullie kunnen lezen. Nou, dat is genieten van de zon en de prachtige natuur. Ik heb het ook een keer mogen zien met een koor reis en kan nu met jullie mee beleven. Indrukwekkend is het allemaal. Las Vegas is leuk hè. Gewoon kijken hoe ze daar, soms fanatiek aan het spelen zijn. Maar jammer dat jullie geen miljonair geworden zijn. Maar ach, dat zijn jullie toch al met elkaar en met deze reis.
    Lieve vrienden, geniet nog even want..... Nog een weekje en dan..... Gewoon weer in Nederland. Geniet en reis voorzichtig. Een lieve groet van ons, H&M