Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van A Heemskerk - WaarBenJij.nu Grand canyon - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van A Heemskerk - WaarBenJij.nu

Grand canyon

Door: Bab

Blijf op de hoogte en volg A

15 September 2013 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Hallo
Het is nu vrijdag avond en hebben vandaag de south rim van de Canyon gereden en verschillende uitzichtpunten gezien
Ik heb zojuist de helikoptervlucht voor Wim en mij voor morgen gereserveerd en vliegen om 11.00 uur
We gaan nu bbq en en genieten van de avondzon
Het is hier heerlijk net buiten het park want er was geen plaats meer in het park zelf
We zien geen reactie 's meer van Marjan en Kees ??
Onder het genot van een wijntje of een borrel moeten we nu wachten op het verschroeide vlees
We zagen gote herten met geweien en hebben enorm genoten van de uitzichten over de Canyon
Bekijk de foto's maar dan kan je het zien
Tot morgen maar weer

• 15 September 2013 - 08:33

Adaverburg:

Hallo mensen van het goede leven, nou wij hebben ze gezien hoor de fotos van de grand canyon wat een belevenis zeg om dat in het echie te kunnen zien! Enneh Bab gefeliciteerd he! Groetjes Bas en Ada

• 15 September 2013 - 11:13

Anton:

Hallo cowboys,

Ziet er goed uit bij jullie daarzo geniet ervan en veel plezier.

Groetjes

Fam. Van Rijn

• 15 September 2013 - 12:06

Annette:

hoi hoi beste genieters

wouw wat gaaf zeg die foto's.
    en wat een mooi cadeau heb je gekregen zeg die wil ik ook wel voor mijn verjaardag hebben.

gefeliciteerd met je verjaardag
    en een dikke knuffel van ons alle

ma tante annie en ome wim ook een dikke knuffel
    maak er maar een mooi feestje van.

helaas de postcodeloterij is niet bij ons aan de deur geweest
    dus moeten we het maar zo doen.

groetjes liefs van ons en de kids xxxx

• 15 September 2013 - 12:34

Hans En Margriet:

Lieve vrienden,
    Staat de taart klaar, de borrel koud want we komen eraan!!!
    We hebben gelukkig op tijd de vlucht kunnen om boeken en ja, daar zijn we dan.
    Bab van harte met je verjaardag en nog vele jaren samen met je geliefde meissie.
    Een heel gezellige dag met elkaar en zet de stoel maar klaar want in gedachten zitten we bij jullie en kunnen we zo dadelijk toosten.
    Wat een prachtige reis hebben jullie en leuk om zo met jullie mee te kunnen leven via d e berichten en natuurlijk de mooie foto's.
    Lieve mensen, bouw een feestje en heb het goed samen.
    Een lieve groet vanuit een kouder wordend Nederland,
    Hans en Margriet

• 15 September 2013 - 14:38

De Klokjes:

Hallo lieve allemaal,
    Allereerst Pa van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wij wensen je nog vele goede en gezonde jaren toe. Voor jou natuurlijk ook ma.. gefeliciteerd met je mannetje en onze vader en opa!! Bijzonder hoor om zo je verjaardag te vieren in Amerika, dat doe je ook niet ieder jaar!! Geniet ervan en.. jij bent jarig... laat je verwennen pa :-)
    Natuurlijk lezen ook wij iedere dag jullie verhalen en kijken we graag jullie foto's, we zijn iedere keer weer benieuwd wat of je schrijven gaat, knap hoor Pa!!!!! Je bent een goede verslaggever haha, je kan dus altijd nog bij de krant whahahaha
    Hier nu zondagmiddag 14.31, gelukkig nu een zonnetje en geen regen!!
    Nu bij jullie 5.30 in de ochtend (leuk straks al je felicitaties lezen!!) straks dan een helikopter vlucht, spannend!!!!!!! Gaan de vrouwen niet mee dan??? Nou heel veel plezier en tot snel.
    Lieve groet en dikke kus van ons 6e xxxxxx

• 15 September 2013 - 17:06

Kees En Marian:

Bab van harte gefeliciteerd met je verjaardag van ons hier . Wij maken hier niet veel mee , wist niets te melden maar volgen jullie wel elke dag hoor.De foto''s zijn geweldig .Ada jij ook van harte hoor en Annie en Wim natuurlijk ook. Hoe was de vlucht over de grand canyon niet zeeziek geworden Annie? De koffiebeurt was hier en er is veel over jullie bofkonten gepraat en de foto's zijn bekeken. Lieve mensen heel veel plezier en tot horens.Roos komt net binnen zegt dat het regent en doet de groeten.

• 15 September 2013 - 22:36

Marry Van Leeuwen:

kan nu ook jullie reisverslagen volgen,
    Bab,van harte gefeliciteerd met je verjaardag en allemaal een fijne dag toegewenst.
    gaan de vrouwen niet met de helicoptervlucht mee ????
    Nou, broer en schoonzus, Ada en Bab een hartelijke groet vanuit een nat en koud Katwijk aan zee.
    o.ja Wim de groetjes van je moeder.
    ik hou haar nu verder wel op de hoogte.

• 16 September 2013 - 13:30

Marian En Kees:

Gaaf die foto's van de canyon zijn de meisjes niet mee geweest? Lijkt me al leuk in een heli te zitten.De taart ziet er lekker uit is hij al op? We hadden eters gisteravond anders waren we wel langs gekomen. Groetjes uit Katwijk.

• 16 September 2013 - 13:46

Ger En Cock Hoogenraad:

Jullie adres vanmorgen gekregen van Wim's oudste zus.
    Zo te zien een geweldige reis, hoeveel fietsritjes moeten we gaan maken om al die kilo's weer kwijt te raken ???

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Een wereldreis met Jan Doets