Weer zo'n verhaal - Reisverslag uit Chula Vista, Verenigde Staten van A Heemskerk - WaarBenJij.nu Weer zo'n verhaal - Reisverslag uit Chula Vista, Verenigde Staten van A Heemskerk - WaarBenJij.nu

Weer zo'n verhaal

Door: Lost people

Blijf op de hoogte en volg A

12 September 2013 | Verenigde Staten, Chula Vista

Goeeeeeeeie morgen followers
Hier is weer zo'n zwitser leven verhaal
Het is nu half zeven s'morgens en ik zit hier buiten in m'n pendekkie te schrijven allemaal voor jullie dus
Heb zojuist m'n smoothie gedronken want je moet wel gezond blijven onder deze zware omstandigheden (valt allemaal niet mee
kan ik je vertellen)
Aan alle volgers die noch niet gereageerd hebben schrijf dan je naam zodat wij weten dat je met ons meeleeft
Leuk dat er gereageerd wordt want de dames zijn erg nieuwsgierig wie er vandaag weer wat schrijft
Ada en Bas we hebben je reactie ontvangen leuk
Zeg het ook tegen anderen dat we te volgen zijn en vraag of ze ook willen reageren
Leuk Marjan en Kees de klokken Annet kel mel Rick Julia Bart
hans en griet en al die andere die inmiddels gereageerd hebben
We zien wel dat er veel keren gekeken word dus nu ook schrijven
Ik ga het ontbijt maar vast klaar maken want de rest ligt nog te knorren je kunt het buiten horen
Eitje koken spekkies bakken jusje inschenken brood roosteren
dat kan ik allemaal dus
Eten is hier wel genoeg dus zit daar maar niet over in de de war
We hadden kip gekocht die had een paar spier ballen waar ik jaloers op was( in de volksmond plofkip)
We gaan over een klein uurtje rijden en het zonnetje komt al op
groetjes allemaal van de pensionada in
en vergeet niet te schrijven
Oh ja een foto van wat Annie zag vlak voor het slapen gaan
En eentje van de keukenbrigade alles is hier dubbel
Wim heeft ook wat buikklachten zoals te zien op de foto

• 12 September 2013 - 21:51

Martin, Bertina En De Kids:

Hallo daar oudjes!

Hier alles goed hoor, hadden het druk met de Paardemart, maar alles overleeft. De pillen werken goed bij Bertina, die is zo goed als beter.
    Dat pa geen vissen vangt verbaast me niet, doet ie op Vinkeveen ook al bijna niet meer. Hij is 't verleerd denk...

Maar eh dames, jullie zijn toch niet op vakantie om de hele tijd aan ons te willen denken? Dan hadden jullie beter thuis kunnen blijven, en had ik wel gegaan!

Leuke hoedjes trouwens!

Groetjes,

Martin

• 12 September 2013 - 21:51

Dita:

Hallo luitjes, erg leuk om jullie zo te volgen. Veel plezier nog.

Groetjes Dirk, Dita en Aniek

• 12 September 2013 - 21:56

Annette:

beste kanjers

nou pa het woord nog wat met je
    je weet het elke dag weer om er een grappig en mooi verhaal van temaken.
    ontdek je ook nog ei met spek en een sappie klaar kan maken haha toppie hoor.

genieten jullie er maar lekker van.
    wij kijken graag uit naar jullie mooie en nieuwe verhalen.

o ja vanaf vandaag krijgt joico spuiten toegediend.
    heb net bij de dierenarts leren spuiten. ach op joico zelf, dan wel met water er eerst in.
    en toen met de echte medicijn spul erin. moet het vanaf nu thuis zelf gaan geven.
    al bij al heeft hij nog veel jeuk, maar moet geduld hebben als het mee zit gaat het over 2 maanden de goede kand op.

jullie alle 4 een dikke knuffel van ons en de kids xxx