Meer verhalen - Reisverslag uit Santa Ynez, Verenigde Staten van A Heemskerk - WaarBenJij.nu Meer verhalen - Reisverslag uit Santa Ynez, Verenigde Staten van A Heemskerk - WaarBenJij.nu

Meer verhalen

Door: Bab

Blijf op de hoogte en volg A

10 September 2013 | Verenigde Staten, Santa Ynez

Het is nu dinsdag morgen en zijn net klaar met ontbijt
Ik heb pancakes gebakken en ze waren nog lekker ook
We hebben gisterenavond gebarbecued
Niemand ziek geworden dus weer geluk gehad
We gaan straks weer rijden richting San Diego want gisteren
zijn we niet erg ver gekomen omdat we inkopen gedaan hebben in de supermarkten en onderweg een paar keer gestopt langs de kust om koffie te zetten
Wim kan heel goed bbq en
Als je ons volgt vind ik het leuk als jullie een reactie schrijven
maakt niet uit wat
Annie heeft zojuist afscheid genomen van diverse afvalproducten
Het is vandaag weer een mooie dag volop zon
Ik schrijf later wel weer wat
Gr. Ernst Bobby en de rest

• 10 September 2013 - 22:01

Jolanda:

Hallo daar,
    Natuurlijk volgen we jullie! Erg leuk!!
    Jullie zijn dan vandaag nog aan t rijden (zo ik het lees) gaan jullie dan morgen naar seaworld? Foto's maken hoor, gaaaaaaf!!!
    Hier.. Het is niet te geloven maar het stormt!! En een regen dat er de laatste paar uur gevallen is, niet normaal meer!!!!!
    Hier nu 21.50 de feestweek is begonnen en eigenlijk hadden we lampionnen optocht vanavond maar dat werd afgelast!!
    We gaan zo lekker slapen, onze Joep zit te popelen om naar de Kermis te gaan maar het is echt te slecht weer!!. Nu maar hopen dat het morgen beter is.
    Genieten jullie lekker van het weer en
    Welterusten van hier
    Xx de klokjes

• 10 September 2013 - 22:01

Jolanda:

Hallo daar,
    Natuurlijk volgen we jullie! Erg leuk!!
    Genieten jullie lekker van het weer en
    Welterusten van hier
    Xx de klokjes

• 10 September 2013 - 22:38

Marian:

Het is leuk jullie te volgen ook via het landkaartje geniet er maar lekker van hier is het honde weer ben al 2 keer zijk nat geregend groetjes van de parklaan.

Tags:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Ynez

Een wereldreis met Jan Doets

Recente Reisverslagen:

26 September 2013

Einde van een hele mooie reis

24 September 2013

Bijna in san Francisco